طاهره فرهادی
مسول كارگزيني معاونت بهداشتي
1-پرسنل جديد الورود اعم از تشكيل پرونده – ثبت اثر انگشت در دستگاه تايمكس –تشكيل كارت مرخصي و اعلام تاريخ شروع بكار آن ها به مراجع ذيربط
۲-تهيه ليست گواهي انجام كار ماهيانه كاركنان و ارسال آن به واحد امور مالي جهت پرداخت حقوق و مزايا
۳-تهيه ليست اضافه كار و ارجاع به امور مالي جهت پرداخت
۴-ثبت مرخصي پرسنل بصورت روزانه در سيستم پيگيري و صدور احكام مأموريت اداري كاركنان
۵-بروزرساني آمار و اطلاعات پرسنلي و ارجاع به مقامات بالاترن
۶-نظارت بر انجام امور بايگاني و رسيدگي به پرونده هاي كاركنان
۷-صدور احكام كارگزيني از قبيل احكام انتقال ، ترميم حقوق ، مرخصي ، معذوريت ، ترفيع طبق مقررات
۸-صدور احكام افزايش سنواتي و ترميم ضريب حقوق ساليانه پرسنل با رعايت قوانين ومقررا ت مربوط